مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 05:502021-12-16اقتصادي

400 مددجوی گیلانی در زمینه پرورش کیوی فعالیت می کنند


مدیر کل کمیته امداد گیلان با اشاره به اینکه 400 مددجوی گیلانی در زمینه پرورش کیوی فعال هستند، گفت: این در راستای توانمندسازی و خودکفایی مددجویان است.

- با اشاره به اینکه اشتغالزایی و توانمند سازی مددجویان یکی از وظایف و اولویت های کمیته امداد است، اظهار کرد: در همین راستای تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان پرداخت می شود.

وی در ادامه به فعالیت تعدادی از مددجویان در پرورش و تولید محصولات کشاورزی و کسب درآمد میلیاردی از فروش این محصولات، گفت: هم اکنون 400 نفر از مددجویان کمیته امداد در پرورش کیوی فعال هستند.

مدیر کل کمیته امداد گیلان با اشاره به تولید هزار و 800 تن کیوی در 82 هکتار از اراضی کشاورزی توسط این مددجویان، ادامه داد: این افراد از فروش میوه کیوی بیش از 20 میلیارد تومان درآمد کسب کرده اند.

وی با بیان اینکه استان گیلان در زمینه پرورش کیوی ظرفیت های بسیاری دارد، تصریح کرد: مناطق غربی استان گیلان با توجه به بررسی های انجام شده پتانسیل بیشتری در زمینه تولید و پرورش این محصول دارد که کمیته امداد نیز در این زمینه سرمایه گذاری کرده است.

اهرابی با اشاره به پرداخت تسهیلات برای پرورش کیوی به مددجویان این مناطق، اضافه کرد: توجه و حمایت ها سبب شده تا تعدادی از مددجویانی که در این زمینه فعالیت می کند خودکفا و توانمند شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 مددجوی گیلانی در زمینه پرورش کیوی فعالیت می کنند

400 مددجوی گیلانی در زمینه پرورش کیوی فعالیت می کنند