مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 05:252021-12-16پزشكي

سردردهای میگرنی را با یک خودکار درمان کنید!


برای سردردهای میگرنی که علت آن را نمی دانید خودکاری را برداشته و نوک آن را سر انگشت خود قرار داده و با فشاری اندک آن را به طرفین بچرخانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس،علیرضا ابوالفضلی،متخصص طب سنتی در برنامه صبح پارسی شبکه جام جم، گفت: نوعی از سردرد سینوزیتی است که ناشی از عفونت سینوس هاست و ناشی از بادخوردن زیاد سینوس ها و سردی هوا می شود.

وی ادامه داد: افرادی که رطوبت بدنشان زیاد است با این سردرد ها بیشتر مواجه هستند.

برای درمان چنین سردردهایی باید قبل از خواب سر را گرم کنیم و نمک دریا به اضافه آب جوشیده ولرم را قرقره کنیم و دو بار هم استنشاق در بینی شود.

این متخصص طب سنتی یادآور شد:ممکن است این آب نمک حالت تهوع ایجاد کند که می تواند به جای آن از سرکه سیب استفاده کند و در صورت مداومت تا 40 روز، تا 6 سال از این درد مصون باشد.

وی تصریح کرد :نوعی دیگر از سردرد عصبی است که پس از بهم ریختن معده، فرد شقیقه هایش درد می گیرد و سردرد از پشت سرش آغاز می شود و به سمت پیشانی پیش می آید و نزدیک به سه ساعت فرد را درگیر می کند.

کارشناس طب سنتی صبح پارسی افزود: سردرد ناشی از ناراحتی معده نیز وجود دارد که گاهی شخص نمی داند و در اثر مشکل معده اش این اتفاق افتاده و چون نمی داند فکر می کند تومور دارد یا ناشی از اتفاقات دیگری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردردهای میگرنی را با یک خودکار درمان کنید!

سردردهای میگرنی را با یک خودکار درمان کنید!