مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 04:352021-12-16فرهنگي

فرهنگ با نسخه پیچی به صورت ملی ثمربخش نیست


مشاور امور اجتماعی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تا زمانی که یک نسخه را به صورت ملی تجویز کنیم، شاهد ثمردهی در استان ها نخواهیم بود.

- عاطفه خادمی، شب گذشته 24 آذر در سفر به خراسان جنوبی و دیدار با کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در نتیجه صحبت های متخصصان فرهنگی این استان و بررسی های خودم، آنچه که دریافت کردم، غربت و مظلومیت خراسان جنوبی در حوزه های فرهنگی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، وی با اشاره به اینکه بخشی از صحبت ها و دردمندی اهالی فرهنگ و هنر سال هاست که حل نشده، ادامه داد: حکایت همان رنجی است که در نوع مواجهه با مسائل فرهنگی در کشور می کشیم.

مشاور امور اجتماعی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تحصیلات خود در رشته سیاستگذاری فرهنگی و دغدغه مندی در این حوزه اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب نیز بر این گذاره تاکید بسیاری داشتند و به همین جهت جزو دستورکارهای دولت و اولویت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است.

وی افزود: همچنین راه اندازی کارگروه ویژه ای برای بررسی و بازسازی ساختار فرهنگی کشور در قالب یک برنامه تحولی دنبال خواهد شد و امیدواریم حل بخشی از مشکلات مطرح شده با این برنامه محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ با نسخه پیچی به صورت ملی ثمربخش نیست

فرهنگ با نسخه پیچی به صورت ملی ثمربخش نیست