مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 00:052021-12-15ورزشي

توضیح شهردار سابق اهواز درباره فسخ قرارداد پیمانکار مترو


اینکه گفته می شود شهرداری اهواز نتوانسته فاینانس جذب کند همان صحبت هایی است که شرکت کیسون مطرح می کند و می خواهد افکار عمومی را منحرف کند؛ - ایسنا/خوزستان شهردار سابق اهواز گفت: اینکه گفته می شود شهرداری اهواز نتوانسته فاینانس جذب کند همان صحبت هایی است که شرکت کیسون مطرح می کند و می خواهد افکار عمومی را منحرف کند؛ مگر شرکت کیسون صورت وضعیتی داشته که بگوییم پروژه مشکل اعتبار داشته است؟ موسی شاعری در خصوص فسخ یک طرفه قرارداد پروژه متروی اهواز اظهار کرد: یکی از مهم ترین کارها بعد از انعقاد قرارداد این پروژه و پیشرفت اندک آن، فسخ قرارداد بود که با رعایت تمام اصول و حرفه ای انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به داوری این قرارداد توسط اتاق بازرگانی پاریس، افزود: در آخرین تمدید قرارداد با شرط حذف داوری اتاق بازرگانی پاریس و داوری شورای عالی فنی کشور، تمدید انجام شد بنابراین دیگر اتاق بازرگانی پاریس داور قرارداد نیست.

شهردار سابق اهواز در خصوص مطالب مطرح شده توسط رجب صلاحی معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، گفت: شاید شورای شهر اهواز به دلیل گذشت تنها چهار ماه از تشکیل، اطلاعات کاملی نداشته باشد اما آقای رجب صلاحی از مدیران گذشته بودند و همچنان در حال فعالیت هستند و از برخی مطالب مطرح شده تعجب می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح شهردار سابق اهواز درباره فسخ قرارداد پیمانکار مترو

توضیح شهردار سابق اهواز درباره فسخ قرارداد پیمانکار مترو