مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 20:552021-12-15اقتصادي

جذب تسهیلات ویژه مسکن برای فاروجی ها


فرماندار فاروج از جذب 100 فقره تسهیلات مسکن برای متقاضیان در شهرستان خبر داد.

- ابوالحسن نجفی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: 100فقره تسهیلات یک میلیارد ریالی با نرخ سود 5 درصد و بازپرداخت 20 ساله برای متقاضیان شهرستان جذب شده است.

فرماندار فاروج گفت: این رقم در واقع کمک هزینه ساخت مسکن است و متقاضیان باید برای ثبت نام در این طرح به بنیاد مسکن شهرستان مراجعه کنند.

وی با اشاره به شاخص 55 درصدی مقاوم سازی مسکن در شهرستان و پایین بودن 11 درصدی آن از میانگین استانی، افزود: برای جبران این عقب ماندگی ها ، از تسهیلاتی که به این بخش اختصاص می یابد به خوبی استقبال می کنیم؛ با همین رویکرد صد درصد تسهیلات مسکن محرومان شهرستان نیز جذب شد.

فرماندار فاروج گفت: 10 درصد کل سهمیه استان در این حوزه به شهرستان اختصاص یافته که با جذب صد درصد آن رتبه نخست را بین شهرستان ها بدست آوردیم.

نجفی گفت: در بازدید مدیر کل بنیاد مسکن و با پیگیری های انجام شده، علاوه بر 300 فقره تسهیلات اختصاص یافته مسکن محرومان، 50 فقره دیگر نیز برای شهرستان لحاظ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از سال 1384 با شروع طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی، پنج هزار و 438 واحد مسکونی با پرداخت پنج هزار و 609 فقره تسهیلات در روستاهای شهرستان مقاوم سازی شده و 16 هزار و 588 نفر از این طرح برخوردار شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب تسهیلات ویژه مسکن برای فاروجی ها

جذب تسهیلات ویژه مسکن برای فاروجی ها