مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 19:102021-12-15ورزشي

بازدید نماینده ولی فقیه در کردستان از طرح های شهری سقز


نماینده ولی فقیه در استان کردستان برای بازدید از طرح های بازآفرینی شهری و ستاد بازآفرینی و بررسی مسایل و مشکلات محلات حاشیه به سقز، سفر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در بدو ورود به سقز در محله تازه آباد حضور یافت و از نزدیک با مردم این محله دیدار و گفت وگو کرد.

وی در ادامه این بازدید و در دیدار چهره به چهره از نزدیک مسائل و مشکلات مردم را دید و از مسئولان خواست نسبت به رفع آنها تلاش کنند.

وی با بیان اینکه مردم حاشیه شهرهای ما مردمی ضعیف و در عین حال زحمتکش هستند، رسیدگی به مشکلات آنان را خواستار شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به مردم تازه آباد سقز قول داد برای رفع مشکلات آنان با مسئولان استانی و شهرستانی هماهنگی های لازم را به عمل آورد.

مردم تازه آباد هم در دیدار با حجت الاسلام پورذهبی، خواستار تسریع در خروج دامداری های داخل این محله، تکمیل زیرساخت های آسفالت، آب و فاضلاب، احداث زمین ورزشی، خانه بهداشت و ساخت مدرسه شدند.

دیدار نماینده ولی فقیه در کردستان با مردم محله قوخ سقز حجت الاسلام پورذهبی همچنین که برای بازدید از طرح های بازآفرینی شهری و بررسی مسایل و مشکلات محلات حاشیه از جمله تازه آباد و قوخ به سقز سفر کرده است با مردم محله قوخ هم دیدار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید نماینده ولی فقیه در کردستان از طرح های شهری سقز

بازدید نماینده ولی فقیه در کردستان از طرح های شهری سقز