مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 18:152021-12-15اقتصادي

فعالیت واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی ایلام راستی آزمایی شود


فعالیت واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی ایلام راستی آزمایی شود.

- ، حسن بهرام نیا عصر چهارشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان ایلام افزود: تمام شرکت هایی که در استان مستقر و از امکانات زیرساخت های اینجا استفاده می کنند، اما دفتر مرکزی آنها در تهران مستقر است باید مالیات را در ایلام پرداخت کنند.

وی با اشاره به اینکه از این پس محل پرداخت مالیات این شرکتها مورد پایش قرار می گیرد، تاکید کرد: رشد 10 درصدی مالیات استان در سال آینده باید از این منابع تامین شود.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود خواستار تلاش بیشتر مدیران دستگاه های اجرایی در مبحث جذب اعتبار از مرکز شد و تصریح کرد: زمان برای جذب اعتبارات بسیار محدود است و اگر تلاش کافی نداشته باشیم اعتبارات به خزانه برمی گردد.

استاندار ایلام در واکنش به آمار فعالیت 65 درصدی کارگاه ها و صنایع در شهرک های صنعتی استان گفت: قطعاً آمار فعالیت 65 درصدی صنایع در شهرک های صنعتی استان صحیح نیست و نیاز است مدیران شهرک صنعتی آمارهای خود را بروزرسانی کنند.

بهرام نیا خواستار راستی آزمایی آمار فعالیت شرکت ها در شهرک های صنعتی شد و تاکید کرد: یک گروه راستی آزمایی به منظور بررسی دقیق وضعیت صنایع و شرکتها در شهرک های صنعتی ایلام تشکیل شود تا گزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی ایلام راستی آزمایی شود

فعالیت واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی ایلام راستی آزمایی شود