مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 16:502021-12-15اقتصادي

8 اولویت پژوهشی در خراسان جنوبی تصویب شد


سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: این سازمان هشت اولویت پژوهشی در حوزه های کشاورزی، معدن، فرهنگ و گردشگری را مصوب کرده که امید است نتایج پژوهش های مزبور، - گرهی از مشکلات استان در بخش های اولویت دار توسعه باز کند.

حمید جهانشاهی روز چهارشنبه به مناسبت هفته پژوهش و فناوری (20 تا 26 آذر) به رسانه ها اظهار کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به عنوان دبیرخانه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری به منظور هزینه کرد بهینه اعتبارات بند ه تبصره 9 قانون بودجه سال 1400 کشور و با مدنظر قرار دادن چالش ها و اولویت های اساسی توسعه استان براساس رویکردهای اقتصاد مقاومتی، سند آمایش سرزمین استان و برنامه ششم توسعه، این اولویت ها را تصویب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با برشمردن جایگاه ویژه پژوهش در برنامه ریزی های بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت استان گفت: جهت گیری برنامه های پژوهشی و تحقیقاتی باید به سمت رفع نیازهای جامعه باشد تا بتوان از دستاوردهای آن به نحو مطلوب برای برطرف کردن معضلات استان استفاده کرد.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی اظهار داشت: آنچه حائز اهمیت است اینکه فعالیت های تحقیقاتی در دستگاه های اجرایی باید مساله محور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 اولویت پژوهشی در خراسان جنوبی تصویب شد

8 اولویت پژوهشی در خراسان جنوبی تصویب شد