مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 16:352021-12-15اقتصادي

کلینیک های مشاوره کسب و کار بانوان راه اندازی می شود


مشاور امور بانوان و خانواده وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: کلینیک های مشاوره ای کسب و کار و پشتیبانی از کارآفرینان زن در سراسر کشور راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه سادات حسینی عصر چهارشنبه در نشست با زنان کارآفرین و شاغل در بخش صنعت اردبیل اظهار کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها در تلاش است تا موانع پیش روی صنعتگران و تولیدکنندگان را در حوزه های مختلف رفع کرده و بستر حمایت همه جانبه را از فعالان این حوزه رقم بزند.

وی تصریح کرد: در همین راستا راه اندازی کلینیک های مشاوره ای کسب و کار در شهرک های صنعتی و همچنین مراکز حمایت از کارآفرینان زن سعی دارد تا در حوزه های مختلف بیمه ای پرداخت تسهیلات و بهره مندی از سایر مزایای قانونی فعالان این حوزه را مورد حمایت قرار دهد.

مشاور امور بانوان و خانواده وزیر صنعت، معدن و تجارت ضرورت شبکه سازی در عرصه تولید و توزیع محصولات را برای بازاریابی مناسب یادآور شد و گفت: ما در عرصه کارآفرینان زن در بخش های مختلف نیازمند پشتیبانی های بیشتر و مضاعف هستیم که در این راستا در استان های مختلف کارگروه های ویژه کارآفرین زن با همراهی استانداران و رؤسای سازمان های صنعت، معدن و تجارت شکل می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلینیک های مشاوره کسب و کار بانوان راه اندازی می شود

کلینیک های مشاوره کسب و کار بانوان راه اندازی می شود