مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 16:202021-12-15سياسي

بیمه فعالان قرآنی از سر گرفته می شود


رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، گفت: تاکنون 258 نفر از فعالان قرآنی استان بیمه شده اند و با تأخیر چند ساله و با رایزنی های انجام شده این روند در سال 1400 از سر گرفته می شود.

- منصور احمدی در نشست هیئت مدیره اتحادیه تشکل های فرهنگی قرآن و عترت استان لرستان، اظهار کرد: بیمه فعالان قرآنی سال 94 کلید خورد و فارغ از این که هر فعال قرآنی تحت نظر کدام سازمان فعالیت دارد، 370 نفر از استان برای بیمه معرفی شدند که از این تعداد 258 نفر بیمه شدند و بقیه در لیست انتظار هستند.

وی عنوان کرد: به دلیل تحریم ها و اوضاع اقتصادی پیش آمده و همچنین شیوع ویروس منحوس کرونا از سال 99 تاکنون بقیه بیمه فعالان قرآنی مانده است.

احمدی با اشاره به این که یکی از مباحث پیش آمده پالایش افراد بیمه شده توسط صندوق بیمه هنرمندان است، بیان کرد: همچنین قول داده شده که به زودی روند بیمه فعالان قرآنی از سر گرفته شود که در این صورت فراخوان این امر مهم اعلام می شود البته این مرحله نسبت به مرحله قبل سختگیرانه تر خواهد بود.

این مسئول عنوان کرد: گروه قرآن و عترت فارغ از اینکه هر مؤسسه مجوز فعالیت خود را از کدام سازمان دریافت کرده هر اعتبار حمایتی که جذب کرده بین مؤسسات تقسیم می کند، برهمین اساس در سال 99 و 1400 حدود 305 میلیون تومان حمایت بلاعوض به 35 مؤسسه اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه فعالان قرآنی از سر گرفته می شود

بیمه فعالان قرآنی از سر گرفته می شود