مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 16:052021-12-15اقتصادي

امضای تفاهمنامه میان سازمان مدیریت پسماند و مترو


تفاهم نامه فرهنگی میان سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به منظور توسعه فرهنگ شهروندی در مدیریت پسماند امضا شد.

- به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، مهدی شایسته اصل در این مراسم که امروز چهارشنبه 24 آذر ماه در شرکت بهره برداری متروی تهران برگزار شد گفت: 63 درصد عبور و مرور شهروندان تهرانی و حتی شهرهای اطراف پایتخت از طریق مترو صورت می گیرد و این ناوگان در حال حاضر با عبور و مرور روزانه بیش از یک میلیون و 200 هزار نفری بهترین مکان برای اجرای برنامه های فرهنگی در حوزه مدیریت شهری است.

وی افزود: ناوگان مترو تهران می تواند محلی برای توسعه آموزش های شهروندی باشد و با تفاهم نامه ای که میان سازمان پسماند و شرکت بهره برداری مترو منعقد شده تلاش داریم بسیاری از آموزش های شهروندی در این خصوص را در شهر زیر زمینی فرهنگ سازی کنیم.

شایسته ادامه داد: در ناوگان مترو شاهد حضور همه اقشار جامعه با تمامی سلیقه ها هستیم و این ظرفیت بسیار مناسبی برای اجرای برنامه های فرهنگی است، و از این ظرفیت مناسب برای هویت بخشی شهر نیز می توان استفاده کرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: در مسیر فرهنگ سازی باید از ابتکارات و الگوهای نوین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهمنامه میان سازمان مدیریت پسماند و مترو

امضای تفاهمنامه میان سازمان مدیریت پسماند و مترو