مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 15:502021-12-15ورزشي

«وحید زوارزاده» رییس هیات بوکس استان اردبیل شد/ حاشیه های انتخابات هیات بوکس


وحید زوارزاده در جلسه انتخاباتی هیأت بوکس استان اردبیل با اخذ 15 رأی از 19 رأی مأخوذه به مدت 4 سال ریاست این هیأت ورزشی را عهده دار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، وحید زوارزاده عصر امروز در جلسه انتخاباتی هیأت بوکس استان اردبیل که با حضور رییس و دبیر فدراسیون بوکس برگزار شد توانست با اخذ 15 رأی از 19 رأی مأخوذه به مدت 4 سال ریاست هیأت بوکس استان اردبیل را عهده دار شود.

در این مراسم که با حواشی متعددی نیز روبه رو بود، تعدادی از ورزشکاران رشته بوکس استان اردبیل به نحوه برگزاری مجمع معترض بوده و از مدیرکل و رییس فدراسیون خواستند تا مجمع را لغو و به حمایت از تنها کاندیدای غیر بومی هیأت بوکس استان پایان دهند.

راه اندازی خانه بوکس در آینده نزدیک سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اظهار گلایه از تنش به وجود آمده در برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت بوکس استان اردبیل اظهار کرد: انتظار می رود رییس جدید هیأت فضای تعاملی بیشتری را با ورزشکاران و مربیان انجام داده و از التهابات به وجود آمده بکاهد.

  وی افزود: ما از هیأت بوکس حمایت های لازم را انجام می دهیم و تلاشمان بر این است تا هر چه سریع تر با تجهیز امکانات و سالن های مناسب به این رشته و ورزشکاران آن در کسب مدال های قهرمانی کمک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«وحید زوارزاده» رییس هیات بوکس استان اردبیل شد/ حاشیه های انتخابات هیات بوکس

«وحید زوارزاده» رییس هیات بوکس استان اردبیل شد/ حاشیه های انتخابات هیات بوکس