مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 15:502021-12-15اجتماعي

مترو میزبان آموزش های شهروندی در حوزه مدیریت پسماند شد


به منظور توسعه فرهنگ شهروندی در مدیریت پسماند تفاهم نامه فرهنگی میان سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی شایسته اصل مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در این مراسم تفاهم نامه که امروز چهارشنبه 24 آذر ماه در شرکت بهره برداری متروی تهران برگزار شد، گفت: 63 درصد عبور و مرور شهروندان تهرانی و حتی شهرهای اطراف پایتخت از طریق مترو صورت می گیرد و این ناوگان در حال حاضر با عبور و مرور روزانه بیش از یک میلیون و 200 هزار نفری بهترین مکان برای اجرای برنامه های فرهنگی در حوزه مدیریت شهری است.

وی افزود: ناوگان متروی تهران می تواند محلی برای توسعه آموزش های شهروندی باشد و با تفاهم نامه ای که میان سازمان پسماند و شرکت بهره برداری مترو منعقد شده تلاش داریم بسیاری از آموزش های شهروندی در این خصوص را در شهر زیر زمینی فرهنگ سازی کنیم.

شایسته ادامه داد: در ناوگان مترو شاهد حضور همه اقشار جامعه با تمامی سلیقه ها هستیم و این ظرفیت بسیار مناسبی برای اجرای برنامه های فرهنگی است و از این ظرفیت مناسب برای هویت بخشی شهر نیز می توان استفاده کرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: در مسیر فرهنگ سازی باید از ابتکارات و الگوهای نوین و جدید استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مترو میزبان آموزش های شهروندی در حوزه مدیریت پسماند شد

مترو میزبان آموزش های شهروندی در حوزه مدیریت پسماند شد