مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 14:552021-12-15سياسي

فرقه های انحرافی، بنیان های اعتقادی جوانان را هدف گرفته است


رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: ترویج فرقه های نوظهور با هدف سست کردن پایه اعتقادی، ایجاد شبهه در ذهن جوانان و هجمه به مکتب ناب تشیع صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام عصر امروز در جلسه هفتم شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری، گفت: تا کنون در خصوص فرق و شبهات این چنینی در شورای فرهنگ عمومی استان صحبت نشده که توصیه می شود من بعد به طور مستقل در این خصوص صحبت شود جراکه نظر و دیدگاه های شما در مورد این موضوع راه کارهای مختلف برای برخورد با این موضوع را به ذهن می رساند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: برگزاری نشست ها و جلسات تربیتی از جمله برنامه بزرگداشت علی مردان خان و کنگره عظیم بزرگ داشت مفاخر و عالمان دینی امری لازم و مفید برای استان است که باید در دستور کار قرار گیرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اینکه بزرگان دینی بسیاری داریم که گمنام هستند و باید با مباحث ایرانی اسلامی و نه ایرانی تنها معرفی شوند، بیان کرد: دقت شود که به کار بردن کلمه ایرانی به تنهایی در موضوع فرهنگ ایرانی اسلامی آسیب هایی را ایجاد می کند که در زمان انقلاب چوب آن را خوردیم، پس ایران باید در کنار اسلام باشد و ایران با عنوان اسلامیت مطرح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرقه های انحرافی، بنیان های اعتقادی جوانان را هدف گرفته است

فرقه های انحرافی، بنیان های اعتقادی جوانان را هدف گرفته است