مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 14:402021-12-15دانش

برگزاری نشست راهکارهای توسعه ورزش همگانی در دانشگاه علامه طباطبایی


به مناسبت هفته پژوهش، نشست راهکارهای توسعه ورزش همگانی در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه علامه طباطبایی با حضور استادان، اندیشمندان، - به مناسبت هفته پژوهش، نشست راهکارهای توسعه ورزش همگانی در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه علامه طباطبایی با حضور استادان، اندیشمندان، پژوهشگران، دانشجویان و مدیران ورزش کشور به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نشست راهکارهای توسعه ورزش همگانی که در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، ابتدا هنری، رییس دانشکده تربیت بدنی به اهمیت و ضرورت چنین نشست هایی و سوالاتی که در این زمینه بی پاسخ مانده و انتظار می رود از سوی فرهیختگان علوم ورزشی و مدیران ورزش پاسخ داده شود اشاره کرد.

عبدالحمید احمدی، مشاور وزیر ورزش و جوانان با ایراد سخنرانی بر نگاه متوازن در ورزش تاکید داشت.

وی گفت در هشت سال گذشته ورزش همگانی در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته و این موضوع در قانون اهداف و وظایف وزارتخانه به عنوان یک هدف و وظیفه اساسی مورد تاکید قرار گرفته است.

او در ادامه به چهار رکن اساسی محیط فعال، جامعه فعال، سیستم فعال و مردم فعال برای توسعه ورزش همگانی پرداخت و با اشاره به نقشی که هرکدام از این ارکان در توسعه ورزش همگانی می تواند داشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست راهکارهای توسعه ورزش همگانی در دانشگاه علامه طباطبایی

برگزاری نشست راهکارهای توسعه ورزش همگانی در دانشگاه علامه طباطبایی