مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 14:152021-12-15فرهنگي

افتتاح اولین نمایشگاه هنرهای اصیل سنتی در ابرکوه+ عکس


رییس میراث فرهنگی ابرکوه از افتتاح اولین نمایشگاه آثار هنرمندان عضو کارگروه هنر و میراث (هراث) در خانه تاریخی عظیم پور ابرکوه خبر داد و گفت: - حمید مشتاقیان در گفت وگو با خبرنگار فارس ضمن اعلام خبر فوق اظهار کرد: از سال گذشته کارگروه هنر و میراث ابرکوه (هراث) در راستای تلفیق موضوعات هنری و میراثی آغاز به کار کرده و امروز آثار هنری تولید شده توسط هنرمندان عضو این کارگروه، با مشارکت بخش خصوصی در قالب یک نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفت.

رییس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری ابرکوه با بیان اینکه صنایع دستی در ایجاد اشتغال پایدار نقش مهمی دارد، تصریح کرد: حمایت از هنرمندان این حوزه به نوعی حمایت از صنعت و اشتغال محسوب می شود که در دستور کار میراث فرهنگی قرار دارد.

مشتاقیان ترویج فرهنگ استفاده از صنایع دستی، خودباوری و افزایش اعتمادبه نفس هنرمندان، معرفی محصولات هنری شهرستان به عنوان یک هنر منحصربه فرد را از جمله اهداف برپایی نمایشگاه عنوان کرد و ادامه داد: این نمایشگاه با هدف رونق و پویایی تولید در رشته های مختلف صنایع دستی و معرفی محصولات و بازاریابی برای بازدید عموم دایر شده است.

وی ابراز کرد: برپایی نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی است تا علاقه مندان ضمن آشنایی با هنرهای اصیل سنتی، اقلام موردنیاز خود را با قیمت من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اولین نمایشگاه هنرهای اصیل سنتی در ابرکوه+ عکس

افتتاح اولین نمایشگاه هنرهای اصیل سنتی در ابرکوه+ عکس