مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 13:552021-12-15سياسي

تعامل شبکه های دینی هم افزایی و انسجام فرهنگی را به همراه دارد


مدیرکل تشکل ها و هیات های دینی سازمان تبلیغات گفت: تعامل شبکه های دینی و هیات های مذهبی سبب خواهد شد تا در گام دوم انقلاب شاهد هم افزایی و انسجام فعالیت های فرهنگی در سطح کشور باشیم.

- ، حجت الاسلام مجید باباخانی عصر چهارشنبه در مراسم معارفه دبیر شورای هماهنگی شبکه های هیئت و تشکل های دینی گلستان اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک مجموعه ساختارمند فعالیت های خود را آغاز کرده و از سال 80 تا 97 حدود 40 موسسه در سازمان تبلیغات تاسیس شده است.

مدیرکل تشکل ها و هیات های دینی سازمان تبلیغات کشور با اشاره به اینکه موسسه های ایجاد شده در این سازمان هر کدام در حوزه های کاری خود پیشتاز بوده اند، تصریح کرد: با توجه به این گستردگی اما بین این مجموعه ها انسجام وجود نداشت چرا که هر کدام از آنها بر اساس نیاز و بسترها که در شرایط کشور وجود داشت تاسیس شده است.

باباخانی با بیان اینکه از سال 97 به بعد انسجام مجموعه های این سازمان مورد توجه قرار گرفت، افزود: در حوزه رسانه انسجامی وجود نداشت لذا در بنیان سپهر تلاش شد تا این مجموعه ها علاوه بر رقابت، با هم تعامل هم داشته باشند و در یک جبهه فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه تلاش کرده ایم، انسجام بین جامعه هیات ها را با قرار گرفتن کانون مداحان و بنیاد دعبل به وجود بیاوریم، یادآور شد: بر همین اساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل شبکه های دینی هم افزایی و انسجام فرهنگی را به همراه دارد

تعامل شبکه های دینی هم افزایی و انسجام فرهنگی را به همراه دارد