مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 13:502021-12-15بين الملل

دیدار وزیر خارجه ترکیه با نخست وزیر امارات در دبی


خبرگزاری رسمی امارات از دیدار مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه با محمد بن راشد آل مکتوم نخست وزیر امارات در دبی خبر داد.

- ، محمد بن راشد آل مکتوم معاون نخست وزیر امارات و حاکم دبی امروز چهارشنبه در این شهر با مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه دیدار کرد.

این خبر را خبرگزاری دولتی امارات (وام) اعلام کرد و درباره جزییات این دیدار افزود: دو طرف درباره تقویت راه های همکاری بین امارات و ترکیه و توسعه چارچوب این همکاری ها در بخش های مختلف بحث و تبادل نظر و حمایت خود را از برنامه های توسعه گرایانه دو کشور برای محقق ساختن منافع مشترک از طریق فراهم کردن فرصت های متنوع اقتصادی، توسعه تبادل تجاری دوجانبه، سرمایه گذاری و پیش بردن روند همکاری بین دو کشور به سوی سطوح جدید اعلام کردند.

بن راشد و اوغلو در این دیدار همچنین درباره مسائل منطقه ای و بین المللی مورد توجه دو کشور رایزنی کردند.

وزیر خارجه ترکیه در این دیدار از پیشرفت قابل توجه امارات در بخش های مختلف از جمله فراهم کردن زیر ساخت های پیشرفته و محیط اقتصادی جذاب و حامی سرمایه گذاری جدید و بر اهمیت تلاش برای سوق دادن چارچوب همکاری های بین آنکارا- ابوظبی در همه عرصه ها که با جایگاه اقتصادی و تجاری دو کشور در سطح منطقه و جهان همخوانی داشته باشد، تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار وزیر خارجه ترکیه با نخست وزیر امارات در دبی

دیدار وزیر خارجه ترکیه با نخست وزیر امارات در دبی