مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 13:352021-12-15اقتصادي

جوابیه مجریان پاویون ایران در ا کسپو دبی


در پی درج مطلبی تحت عنوان «آبروریزی پاویون ایران در اکسپوی دبی» در خبرگزاری فارس، روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه های وزارت صنعت، به عنوان متولی اجرای پاویون ایران جوابیه ای برای خبرگزاری فارس ارسال نمود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، در پی درج مطلبی تحت عنوان  آبروریزی پاویون ایران در اکسپوی دبی  در خبرگزاری فارس، روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی در وزارت صنعت به عنوان متولی پایون ایران در اکسپو  جوابیه ای به شرح زیر برای خبرگزاری فارس ارسال نمود: احتراما پیرو درج خبری در تاریخ 1400/09/4 تحت عنوان پاویون ج ا ایران در اکسپو در خبرگزاری فارس نکاتی بشرح ذیل جهت آگاهی و روشن شدن افکار عمومی و مخاطبان آن رسانه محترم و درج این جوابیه ارسال می گردد.

1) در متن خبر مربوط به پاویون ایران در اکسپو 2020 دوبی توسط خبرگزاری فارس از طرح پاویون ایران به عنوان نقطه ضعف یاد شده در حالی که تشخیص و داوری در این مورد یک موضوع کاملا تخصصی است و اتفاقا به اعتراف متخصصین این حوزه طراحی پاویون ایران نقطه قوت و جزو بهترین طرح های این دوره از اکسپو های جهانی است.

پیمانکار طراحی و ساخت پاویون کشورمان از طریق فراخوان عمومی از میان شرکت های مهندسی مشاوره برتر ایران و توسط اساتید معتبرترین دانشگاههای معماری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوابیه مجریان پاویون ایران در ا کسپو دبی

جوابیه مجریان پاویون ایران در ا کسپو دبی