مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 13:152021-12-15سياسي

نماز جمعه یک رسانه است/ ضرورت بصیرت افزایی در بین نمازگزاران


نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه نماز جمعه یک رسانه است، بر ضرورت بصیرت افزایی از سوی رابطین رسانه ای دفاتر ائمه جمعه در بین نمازگزاران تاکید کرد.

- ، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی امروز چهارشنبه در گردهمایی رابطین رسانه ای دفاتر ائمه جمعه لرستان اظهار داشت: امیدواریم برنامه های امروز به گونه ای باشد در ارتقای اهداف رسانه ای دفاتر ائمه جمعه تأثیر گذار باشد.

وی با اشاره به اینکه نماز جمعه قلب فرهنگی و قرارگاه فرهنگی هر شهر و یک نهاد مهم برای ارشاد و هدایت گری و بصیرت افزایی است گفت: یکی از کارکردهای نماز جمعه در عصر غیبت ارتقای ظرفیت ها و بصیرت افزایی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه بهره گیری از سلیقه های پسندیده، مقبول و تأثیر گذار از وظایف رابطین رسانه ای دفاتر ائمه جمعه است گفت: معرفی کارکردهای نمازجمعه در عصر غیبت، ارتقای هدایت گری، بصیرت افزایی و فلسفه وجودی نمازجمعه می بایست به خوبی برای عموم مردم بیان شود.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه باید رابطین رسانه ای دفاتر ائمه جمعه هنرمندانه و با خلاقیت فعالیت خود را به نحو احسن انجام دهند افزود: نماز جمعه خود یک رسانه است که به صورت چهره به چهره و رو در رو با مخاطبین خود ارتباط بر قرار می کند و یک ارتباط دو سویه ایجاد می شود، هم امام جمعه با د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه یک رسانه است/ ضرورت بصیرت افزایی در بین نمازگزاران

نماز جمعه یک رسانه است/ ضرورت بصیرت افزایی در بین نمازگزاران