مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 12:302021-12-15سياسي

فعالیت 300 کانون فرهنگی و هنری مساجد در روستاهای کرمانشاه


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کرمانشاه از فعالیت 300 کانون فرهنگی و هنری مساجد در روستاهای استان کرمانشاه خبر داد.

- اظهار کرد: در حال حاضر 573 کانون فرهنگی هنری مساجد در استان کرمانشاه فعالیت دارند و 10 کانون دیگر در حال راه اندازی هستند.

وی افزود: بیش از 60 درصد کانون های فرهنگی و هنری مساجد در استان کرمانشاه روستایی هستند و 310 کانون فرهنگی در روستاها فعال است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه تصریح کرد: از مهم ترین برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد در استان کرمانشاه در راستای ترویج معارف قرآنی و تولید محتوا مناسب حوزه های فرهنگی، هنری و قرآنی است.

کلات پور با اشاره به اجرای برنامه های رویداد ملی فهما با شعار با مردم به توان مردم در استان کرمانشاه، گفت: رویداد ملی فهما امسال در قالب 12 رواق اجرا می شود که شامل برنامه نور با 6 برنامه قرآنی، دانش با 6 برنامه آموزشی و برنامه نویسی است.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه های رویداد ملی فهما رواق کتاب با 6 برنامه در حوزه کتاب و رواق رسانه با چهار نوع برنامه و همدلی با پنج نوع فعالیت و رواق سرود با سه برنامه، فیلم با سه محور، رواق نمایش، ترنج، رواق قلم، رواق کارآفرینی، رواق فن آوری و رواق ساماندهی در مجموع با 46 برنامه متنوع در استان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 300 کانون فرهنگی و هنری مساجد در روستاهای کرمانشاه

فعالیت 300 کانون فرهنگی و هنری مساجد در روستاهای کرمانشاه