مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 12:152021-12-15سياسي

برگزاری رویداد استارت آپی کارا صنعت در زنجان


رییس اتاق بازرگانی زنجان، از برگزاری رویداد استارت آپی کارا صنعت در زنجان خبر داد.

- علی یگانه فرد ظهر امروز (24 آذرماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های اتاق بازرگانی زنجان در بخش های مختلف، اظهار کرد: یکی از برنامه های اتاق، برگزاری استارت آپ و رویدادهایی با محوریت ارتباط بین صنعت و کسب و کارهای نوین و فناوری است.

وی از برگزاری رویداد استارت آپی کارا صنعت 4 با حضور تیم هایی از سراسر کشور به میزبانی اتاق بازرگانی زنجان خبر داد و افزود: این رویداد بر اساس برنامه ریزی انجام شده 24 تا 26 آذرماه در محل اتاق بازرگانی زنجان با محوریت صنایع فناور و با هدف پاسخ گویی به مسائل و چالش های فناورانه صنعتی با حضور داورانی از زنجان و سراسر کشور برگزار می شود.

این مسئول پاسخ گویی به مسائل و چالش های فناورانه صنعتی و حمایت از ایجاد استارت آپ های صنعتی مسئله محور را از جمله اهداف این رویداد عنوان کرد و گفت: جذب سرمایه و تامین مالی برای طرح های نوآورانه صنعتی نیز از دیگر اهداف این رویداد است.

یگانه فرد، صنعت انرژی برق و الکترونیک، اتوماسیون صنعتی، صنعت نرم افزار و اینترنت اشیا و صنایع شیمیایی را از جمله حوزه های فناوری در این رویداد اعلام و تصریح کرد: این استارت آپ با همکاری مشترک اتاق بازرگانی، شرکت شهرک های صنعتی استان، پارک علم و فن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد استارت آپی کارا صنعت در زنجان

برگزاری رویداد استارت آپی کارا صنعت در زنجان