مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 12:152021-12-15اقتصادي

بانوی لاری در خط مقدم کسب وکار/فضای مجازی محلی برای فروش کالا


یک بانوی تلاشگر لارستانی توانسته است با اتکاء به پشتکار خود و با بهره گیری از وام خود اشتغالی کمیته امداد، ماده های غذایی مقوی تولید و با فروش از طریق فضای مجازی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، کسب درآمد و اداره زندگی، یکی از دغدغه های مهم مردم و به ویژه بانوان در این دوران سخت اقتصادی است.

به فعلیت رساندن ایده ها آن هم به شکل موفق کاری سخت محسوب می شود چرا که اگر شروع کار با فکر نباشد و شرایط در نظر گرفته نشود، ممکن است در ابتدای راه، شکست را تجربه کرد.

هر چند بنا بر شنیده تجربه بزرگان ثروت، می توان از هر شکستی درس و عبرت گرفت و ناامید نشد و آن را به فرصت و پله ترقی تبدیل کرد.

یک بانوی کارآفرین لارستانی توانسته با همت و تلاش خود به عرصه تولید گام گذارد و با تولید ماده های غذایی مقوی، به کسب و کار بپردازد.

  اشتغال زایی بانوی لاری برای 5 نفر نجمه فرازبخت در گفت وگو با خبرنگار فارس در لارستان با بیان اینکه در حال حاضر در زمینه تولید انواع سویق، تولید جوانه غلات و حبوبات مشغول به کار است، اظهار داشت: تاکنون برای 5 نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.

 وی با اشاره به اینکه به جهت بالابودن اجاره بها مغازه ها در شهر لار، فروشگاهی دائر نکرده است، افزود: در حال حاضر فقط از طریق مجازی اقدام به فروش محصولات می شود که ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی لاری در خط مقدم کسب وکار/فضای مجازی محلی برای فروش کالا

بانوی لاری در خط مقدم کسب وکار/فضای مجازی محلی برای فروش کالا