مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-15اقتصادي

سهم ایران را از اقتصاد دیجیتال در جهان افزایش دهیم


معاون فناوری و نورآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه سهم خود را از اقتصاد دیجیتال در جهان افزایش دهیم، نقش فناوری را در رشد اقتصادی مهم برشمرد.

- ، سید ستار هاشمی بعدازظهر چهارشنبه در دوازدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات بابیان اینکه نیازمند ساختارهای متصل به فناوری اطلاعات و نوآوری برای رشد سرمایه گذاری هستیم، اظهار داشت: بسیاری از کشورهای با توجه به این حوزه حجم سرمایه گذاری خود را گسترش دادند.

وی با اظهار اینکه باید برای سرمایه گذاری سازوکارهای سنتی را کنار بگذاریم و در بستر فناوری و نوآوری حرکت کنیم، نقش تحول دیجیتال را در رشد اقتصادی کشورها مهم برشمرد و گفت: سهم اقتصاد دیجیتال از اقتصاد جهانی در سال 2025 به بیش از 23 تریلیون دلار خواه رسید.

وی با بیان اینکه باید سهم خود را از اقتصاد دیجیتال درجهان افزایش دهیم، هوش مصنوعی را از یک مؤلفه های مهم در این عرصه بیان کرد و گفت: توسعه شهر هوشمند نیز از شاخص های مهم در تحول اقتصاد دیجیتال است.

هاشمی ارتقای امنیت و حریم و خصوصی افراد را از مؤلفه های مهم در زمینه فناوری بیان کرد و گفت: از این مسئله در حوزه رشد اقتصادی نباید غفلت کرد.

استاندار مازندران نیز با بیان اینکه افزایش پهنای باند سبب 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم ایران را از اقتصاد دیجیتال در جهان افزایش دهیم

سهم ایران را از اقتصاد دیجیتال در جهان افزایش دهیم