مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-15اقتصادي

وضعیت جابجایی کوی فلسطین هر چه سریع تر مشخص شود


وضعیت جابجایی کوی فلسطین و نحوه واگذاری واحدهای مسکونی جدید به اهالی این منطقه سریع تر مشخص شود.

- ، محسن افشارچی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد بازآفرینی شهری در محل استانداری زنجان، به جا به جایی ساکنین کوی فلسطین اشاره کرد و گفت: 80 درصد از ساکنان کوی فلسطین در کوی زیتون و 20 درصد در کوی زنگان اسکان داده شوند.

وی با بیان اینکه برای 113 خانواده مستقر در منطقه کوی فلسطین باید جانمایی مد نظر قرار گیرد، اظهار داشت: ساکنین منطقه کوی فلسطین از نظر اقتصادی ضعیف هستند و در زمینه واگذاری واحد مسکونی به وضعیت منابع مالی اهالی توجه شوند.

استاندار زنجان گفت: برخی مناطق استان زنجان همانند کوی فلسطین آنچنان که باید توسعه پیدا نکرده است و باید منطقه کوی فلسطین جا به جا شده و خانه های جدیدی به ساکنان این منطقه واگذار شود.

افشارچی با بیان اینکه تلاش های دولت در راستای تأمین مسکن در کشور است و طی چند سال آینده تلاش خواهیم کرد در راستای تحقق شعار اصلی انقلاب و تأمین مسکن حرکت کنیم، گفت: باید هرچه سریع تر جابجایی کوی فلسطین و تحویل واحدهای مسکونی جدید به اهالی این منطقه انجام شود.

وی به مسکن محرومین و حاشیه نشین اشاره کرد و افزود: در خصوص پرداخت و بهره مندی این خانوارها از مسکن باید عدالت مد نظر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت جابجایی کوی فلسطین هر چه سریع تر مشخص شود

وضعیت جابجایی کوی فلسطین هر چه سریع تر مشخص شود