مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 11:202021-12-15پزشكي

ایجاد اختلال در پرونده های سلامت افراد با ارائه کد ملی غیر


مسئول پزشک خانواده و نظام ارجاع روستاییان اداره کل بیمه سلامت استان زنجان گفت: ارائه کد ملی غیر در هنگام دریافت خدمات پزشکی سبب ثبت اطلاعات نادرست در پرونده سلامت افراد می شود.

- ایسنا/زنجان مسئول پزشک خانواده و نظام ارجاع روستاییان اداره کل بیمه سلامت استان زنجان گفت: ارائه کد ملی غیر در هنگام دریافت خدمات پزشکی سبب ثبت اطلاعات نادرست در پرونده سلامت افراد می شود.

افشین جوادیان ظهر امروز (24 آذرماه) در نشست خبری، اظهار کرد: پیش از اجرای طرح الکترونیکی شدن نسخ، با استفاده از دفترچه های کاغذی، ویزیت غیر در مطب پزشکان انجام می شود و مردم با استفاده از دفترچه های بیمه دوستان و اقوام خود به پزشک مراجعه می کردند که اکنون این موضوع برچیده شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با چالش ویزیت با کد ملی غیر مواجه هستیم که باید حساسیت های لازم برای جلوگیری این اقدام انجام شود؛ چراکه اقدامات پزشکی نظیر ویزیت، تجویز دارو و سایر موارد در پرونده الکترونیکی کد ملی مربوطه ثبت می شود و پزشکان در مراجعات بعدی بیماران بر اساس سوابق آن ها تصمیم گیری می کنند.

مسئول پزشک خانواده و نظام ارجاع روستاییان با اشاره به اجرای طرح نظام ارجاع و پزشک خانواده در شهرستان زنجان از دی ماه تأکید کرد: مطبوعات و رسانه ها باید بیش از پیش پای کار باشند و مردم را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اختلال در پرونده های سلامت افراد با ارائه کد ملی غیر

ایجاد اختلال در پرونده های سلامت افراد با ارائه کد ملی غیر