مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-15اقتصادي

همه اراضی ملی استان اصفهان تا پایان 1400 سنددار می شود


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: سند حدنگار (کاداستر) همه اراضی ملی استان تا پایان سال جاری صادر خواهد شد.

- خبرنگار مهر ، محمدعلی کاظمی ظهر چهارشنبه در گردهمایی سراسری مدیران ستادی و معاونان برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری کشور که به میزبانی اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: شاخص ترین اقدام اداره کل منابع طبیعی استان اصفهان در سال جاری کاداستر اراضی ملی این استان بود که تا پایان سال سراسر اراضی را کاداستر خواهیم کرد و سند مالکیت به نام دولت خواهیم گرفت و امید است پایان سال جشن انفال بگیریم و بتوان در راستای حفظ اراضی و خدمات رسانی بهتر از این ظرفیت بهره برد.

او با بیان اینکه طرح های آبخیزداری و جنگلکاری براساس برنامه های 9 در 99 سال گذشته و نیز 4 در 14 اقدام 1400 بر اساس اعتبارات موجود و مشارکت در حال اجرا است، افزود: اصفهان بر اساس آمار و ارزیابی در اجرای برنامه های 9 در 99 جزو استان های برتر شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان با اشاره به همکاری شهرداری ، بسیج و تشکل های مردمی در اجرای پروژه های جنگلکاری، ابراز داشت: وسعت جنگل های زاگرسی استان اصفهان 65 هزار هکتار است که در دو شهرستان سمیرم و فریدونشهر گسترده شده و در امتداد جنگل های استان کهگیلویه و بویراحمد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه اراضی ملی استان اصفهان تا پایان 1400 سنددار می شود

همه اراضی ملی استان اصفهان تا پایان 1400 سنددار می شود