مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-15اجتماعي

تفاهم نامه 3 ساله با ژاپنی ها در حوزه احیای تالاب ها


مدیر طرح حفاظت از تالاب های ایران از امضای تفاهم نامه ای سه ساله با دولت ژاپن خبر داد و گفت: به دنبال این هستیم که معیشت پایدار جوامع محلی شکل بگیرد تا فشار به تالاب ها کاهش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، مهری اثنی عشری مدیر طرح حفاظت از تالاب های ایران در نشست تخصصی آب ، محیط زیست که در پژوهشکده آب و محیط زیست دانشگاه شریف در حال برگزاری است، با اشاره به اینکه سازمان حفاظت محیط زیست چند سالی است در روند احیا و حفاظت از تالاب ها رویکرد زیست بومی را پیش گرفته  و تلاش می کند تا از تجربیات  موفق کشورهای دیگر در این زمینه استفاده کند، گفت: در این رویکرد تلاش می شود تا جوامع محلی در بهره برداری خردمندانه و پایدار نقش موثری داشته باشند که طرح حفاظت از تالاب ها تلاش کرده در بر نامه ریزی های جوامع محلی حضور داشته باشند.

  وی از تلاش سازمان برای شناسایی ذینفعان و دامنه فعالیتهایشان گفت: به این طریق می توان با همکاری آنها یک برنامه جامع برای حفاظت از تالاب ها داشته باشیم.

اثنی عشری با تاکید بر اینکه سازمان تلاش می کند برخی قوانین را به سمت اجرایی شدن پیش ببرد، گفت: طرح حفاظت از تالاب های کشور تلاش کرد  در سه سطح مختلف محلی، استانی و ملی کارها را اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه 3 ساله با ژاپنی ها در حوزه احیای تالاب ها

تفاهم نامه 3 ساله با ژاپنی ها در حوزه احیای تالاب ها