مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 10:202021-12-15سياسي

کام تشنه 18 روستای شهرستان راز و جرگلان سیراب می شود


بزرگترین پروژه آبرسانی خیرساز در خراسان شمالی، کام تشنه سه هزار و 100 خانوار ساکن در 18 روستای شهرستان های رازوجرگلان و مانه و سملقان را سیراب می کند.

- رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: این پروژه که روستاهای سوخسو هاشم، تلکه قوز، مزارجان، پشنده، مزرعه بچه دره، ایپکلی، کمیلی، اسمی دولان، اشرف دره، حسین آباد، تنگه راز، اشتوت پایین، راستقان، چالتپک، کوه قلعه، چاقان، شش خانه و سوخلی را در قالب مجتمع 18 روستایی اشرف دره تامین آب می کند، فردا به بهره برداری می رسد.

غلامحسین ساقی ادامه داد: این طرح به همت خیر نیک اندیش حاج اکبر ابراهیمی و اهدای مبلغ 28 میلیارد و 193 میلیون ریالی و مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان و همچنین هزینه کرد 192 میلیارد ریالی شرکت آبفای خراسان شمالی اجرا شده است.

وی افزود: در این پروژه اجرای 33 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع، احداث پنج باب مخزن ذخیره آب با حجم 520 مترمکعب، برق رسانی به یک ایستگاه پمپاژ و بهسازی سه دهنه چشمه توسط بنیاد نیکوکاری فرهنگی ابراهیمی و مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان انجام شده است.

ساقی خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان نیز در این پروژه 18 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع، 10 باب مخزن ذخیره آب ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کام تشنه 18 روستای شهرستان راز و جرگلان سیراب می شود

کام تشنه 18 روستای شهرستان راز و جرگلان سیراب می شود