مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 10:202021-12-15سياسي

اولویت امروز کاهش ورودی پرونده ها به دادگاه ها است


کاهش ورودی پرونده به دادگاه ها، از سیاست ها و برنامه های مهم قوه قضاییه بوده و باید به جد دنبال شود.

- ایسنا/زنجان رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: کاهش ورودی پرونده به دادگاه ها، از سیاست ها و برنامه های مهم قوه قضاییه بوده و باید به جد دنبال شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام و المسلمین اسمعیل صادقی نیارکی در ادامه بازدیدهای سرزده از حوزه های قضایی، با حضور در طارم و چورزق، ضمن بازدید از شعب و دیدار با کارکنان، از نزدیک در جریان فرآیند ارائه خدمات به مراجعان قرار گرفت.

وی در دیدار با رییس حوزه های قضایی طارم و چورزق اظهار کرد: کاهش ورودی پرونده به دادگاه ها از سیاست ها و برنامه های مهم قوه قضاییه بوده و باید با جدیت دنبال شود.

این مسئول، استفاده از مجازات های جایگزین حبس را گامی موثر در کاهش جمعیت کیفری زندان ها بیان کرد و افزود: پیشگیری از بروز برخی مسائل و مشکلات در زندان برای زندانیان از محاسن استفاده از این ارفاق های قانونی است.

رییس کل دادگستری استان زنجان در پاسخ به صحبت ها و گزارش های رییس حوزه قضایی مبنی بر افزایش پرونده های اراضی زراعی در این شهرستان، اظهار کرد: تصرفات اراضی در طارم به لحاظ داشتن زمین های حاصل خیز و باغ های با ارزش مالی بالا از سوی برخی افراد متصور است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت امروز کاهش ورودی پرونده ها به دادگاه ها است

اولویت امروز کاهش ورودی پرونده ها به دادگاه ها است