مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-15اقتصادي

تمام 800 ون فعال در سطح کرج فرسوده است


معاون سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: تمام ون ها و نیمی از تاکسی های کرج فرسوده است و نیاز به نوسازی دارد.

- امیر عطایی نیا در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در سال 85 شاهد ورود ون به ناوگان حمل و نقل عمومی کرج بودیم و در حال حاضر 800 دستگاه از این خودروها در سطح شهر کرج فعال است.

وی بیان اینکه تمام ون های موجود در کرج فرسوده شده، گفت: با توجه به اینکه بیش از 10 سال از عمر این ون های می گذرد، این بخش از ناوگان تاکسیرانی نیاز به نوسازی دارد.

این مسئول با اشاره به مشکل موجود در مسیر نوسازی ون ها توضیح داد: یک برهه ای شرکت های خودروسازی سایپا و ایران خودرو نسبت به تولید خودرو ون اقدام کردند ولی در حال حاضر این خودرو تولید نمی شود و همین مسیر نوسازی این خودروها را دشوار کرده است.

وی با اشاره به اینکه به جز ون ها، 50 درصد تاکسی های کرج هم فرسوده هستند و نیاز به نوسازی دارند، گفت: حدود 13 هزار دستگاه تاکسی در کرج فعال است که 6500 مورد از آنها نیاز به نوسازی دارند.

وی توضیح داد: هر چند کرایه تاکسی در کرج در مقایسه با بسیاری از کلانشهرهای کشور بالاتر است ولی با توجه به تورم و در شرایط اقتصادی موجود، باید حمایت هایی در قالب یارانه لاستیک، روغن ، باطری دولتی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام 800 ون فعال در سطح کرج فرسوده است

تمام 800 ون فعال در سطح کرج فرسوده است