مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 10:002021-12-15پزشكي

توقیف و اصلاح خط تولید 2 واحد تولیدی در کردستان


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در راستای اهمیت سلامت شهروندان و نظارت بر فعالیت کارخانه های مواد سلامت محور، در روند بازرسی کارشناسان اداره نظارت و کنترل مواد غذایی، - آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی آزمایشگاه کنترل مواد غذایی معاونت غذا و دارو، با مشاهده موارد غیر بهداشتی و مواد غیر مجاز، 2 خط تولیدی در استان متوقف شدند.

آرزو فلاحی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در راستای نظارت بر فعالیت و کنترل کارخانجات مواد غذایی و بهداشتی سلامت محور، بازرسان معاونت غذا و داروی استان، از خط تولید یکی از کارخانه های تولیدی مواد غذایی بازدید کردند و نمونه برداری از محصول فوق را در آزمایشگاه کنترل این معاونت انجام دادند.

وی افزود: طی آزمایشات انجام شده مبنی بر مشاهده مورد غیر بهداشتی در خط تولید این کارخانه و عدم رعایت ضوابط بهداشتی، خط تولید آن با همکاری مدیر کارخانه متوقف و مورد اصلاح واقع شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در ادامه با اشاره به مشاهده چربی گیاهی غیر مجاز در تولیدات واحدی دیگر توسط بازرسان و تایید توسط آزمایشگاه مواد غذایی، معاونت غذا و دارو، وی بیان کرد: ضمن توقیف و جمع آوری همه محصول تولیدی در سطح عرضه، در حال حاضر خط تولید این کارخانه فرآورده نیز متوقف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف و اصلاح خط تولید 2 واحد تولیدی در کردستان

توقیف و اصلاح خط تولید 2 واحد تولیدی در کردستان