مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 09:102021-12-15سياسي

زیر ساخت سایت انتقال صنوف آلاینده فراهم شود/کاهش سن ارتکاب جرم


رییس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: زیر ساخت های سایت انتقال صنوف آلاینده فراهم شود تا بتوانیم پرونده این موضوع را بعد سال ها ببندیم.

- ، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی صبح چهارشنبه در سومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی اظهار کرد: قانون حمایت از اطفال و نوجوانان در سال 99 به صورت کامل و جامع ابلاغ شد.

رییس کل دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در این قانون تکالیف مختلفی برای دستگاه های مرتبط با موضوع در نظر گرفته شده است، بیان کرد: همچنین برای کسانی که تکالیف خود را در قبال کودکان و نوجوانان انجام ندهند ضمانت اجراهایی در نظر گرفته شده است.

سن ارتکاب جرم پایین آمده است حمیدی گفت: متأسفانه آمار و ارقام نشان می دهد که سن ارتکاب جرم در کشور و خراسان جنوبی پایین آمده و حتی برخی از کودکان ما را درگیر کرده است.

وی با بیان اینکه راه حل مشکل، اجرای قانون حمایت از کودکان و نوجوانان است، ادامه داد: البته بخشی از موضوع بسته به این دارد که والدین نقش تربیتی خود را در قبال فرزندان به ویژه کودکان به درستی انجام دهند.

رییس کل دادگستری خراسان جنوبی بیان کرد: در مورد موضوع سرقت نیز آمار در خراسان جنوبی به تبع کشور بالا رفته که نگران کننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیر ساخت سایت انتقال صنوف آلاینده فراهم شود/کاهش سن ارتکاب جرم

زیر ساخت سایت انتقال صنوف آلاینده فراهم شود/کاهش سن ارتکاب جرم