مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-15اقتصادي

پشتیبانی از زنان کارآفرین با بیمه قالیبافان


مشاور زنان و خانواده وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با اجرای دقیق بیمه قالیبافان که در سال های اخیر مورد غفلت قرار گرفته، تلاش می کنیم تا از فعالان این عرصه به ویژه زنان کارآفرین پشتیبانی و حمایت های همه جانبه را انجام دهیم.

- حسینی 24 آذر در جریان بازدید از کارگاه های تولید فرش و قالی در محلات اردبیل اظهار کرد: ظرفیت استان اردبیل در تولید فرش مناسب و مطلوب است و بخش عظیمی از زنان در این حرفه مشغول فعالیت بوده و به تقویت چرخه هنر صنعت فرش کمک می کنند.

وی تصریح کرد: ما در کنار توسعه و حمایت از تولید فرش در انواع مختلف سعی می کنیم تا مصوبه مجلس در مورد بیمه قالیبافان به درستی اجرایی شده و صاحبان این حرف از مزایای بیمه استفاده کنند.

مشاور زنان و خانواده وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در کارگروه رفع موانع تولید و پشتیبانی از زنان کارآفرین مصوبات خوبی را در این حوزه انجام دادیم و سعی و تلاشمان بر این است تا در کنار اجرای قانون بیمه قالیبافان فعالان این عرصه را از تسهیلات کم بهره بهره مند کنیم.

حسینی ضرورت تقویت و حمایت از زنجیره تولید در بخش قالی و صنایع دستی را نیز یادآور شد و افزود: در تأمین مواد اولیه تولید قالی از طریق تعاونی های استان ها اقدامات خوبی آغاز شده که انتظار می رود این فرآیند بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشتیبانی از زنان کارآفرین با بیمه قالیبافان

پشتیبانی از زنان کارآفرین با بیمه قالیبافان