مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-15سياسي

برخی از دستگاه ها درصدد تغییر عناوین قراردادهای کارکنان هستند


خبرهای تلخی از گوشه و کنار دستگاه های اجرایی و بانک ها در مورد طرح ساماندهی کارکنان دولت به گوش می رسد که برخی از دستگاه ها دنبال تغییر عناوین قراردادها در راستای دور زدن این طرح هستند.

- سید غنی نظری خانقاه نماینده مردم خلخال در در تخصیص فرصت ها و امکانات و اعتبارات دهد.

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جای سؤال است که مگر نه این است که سفرهای استانی دولت در راستای شناخت مشکلات انجام پذیرد، اما درنهایت تعجب و تاسف با تمام این سفرها و بازدیدها بودجه استان اردبیل در انتهای لیست استان ها قرار گرفته و این مسأله مورد رضایت و تایید نمایندگان استان نیست.

رتبه 26 استان اردبیل قابل قبول نیست.

من به عنوان نماینده مردم شریف استان اردبیل اعلام می کنم در لایحه بودجه دولت، بودجه استان اردبیل را متناسب با بودجه صدا و سیما را افزایش دهد.

وی افزود: هدف از قانون بودجه حل مشکلات مردم است یا حل مشکلات جاری دولت؛ آیا هدف در بودجه پیشنهادی امسال محقق شده؛ خبر افزایش 10 درصدی حقوق در سال آینده همچون پتکی بر پیکر نحیف کارکنان و حقوق بگیران ثابت بود؛ آیا ارائه دهندگان این پیشنهاد با دلار حقوق می گیرند و یا حقوق نجومی دارند؛ مگر در قانون صراحتا اشاره نشده که افزایش حقوق بر مبنای تورم باشد، تورم 40 درصد و افزایش حقوق 10 درصد؟ نظری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از دستگاه ها درصدد تغییر عناوین قراردادهای کارکنان هستند

برخی از دستگاه ها درصدد تغییر عناوین قراردادهای کارکنان هستند