مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-15اقتصادي

راه اندازی نخستین دوچرخه آسمانی خاورمیانه در اردبیل


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از راه اندازی نخستین پروژه دوچرخه آسمانی خاورمیانه در مجموعه گردشگری پل معلق شیشه ای هیر خبر داد.

- نادر فلاحی 24 آذر در دیدار با مدیران و سرمایه گذاران مجموعه گردشگری پل معلق شیشه ای هیر اظهار کرد: نخستین پروژه دوچرخه آسمانی خاورمیانه در مجموعه گردشگری پل معلق شیشه ای هیر راه اندازی و کلنگ عملیات اجرایی این پروژه به زمین زده خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: با توجه به استقبال شهروندان و گردشگران داخلی و خارجی عملیات اجرایی رستوران گردان شیشه ای هم در مجموعه گردشگری پل معلق شیشه ای هیر شروع می شود.

به گفته وی با توافق انجام شده بین اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و مجموعه گردشگری پل معلق شیشه ای این مجموعه میزبان جشنواره زمستانی خواهد بود تا ظرفیت های منطقه هیر از طریق این جشنواره ها و رسانه ها معرفی شود.

فلاحی بیان کرد: با پیگیری های این اداره کل موانع پروژه پل هیر برطرف می شود و زیرساخت های این پروژه از جمله راه دسترسی و پارکینگ ساماندهی و تکمیل می شود.

امیدوار مدیرعامل پل معلق شیشه ای هیر نیز از راه اندازی پروژه های هیجانی با حمایت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در مجموعه گردشگری پل معل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نخستین دوچرخه آسمانی خاورمیانه در اردبیل

راه اندازی نخستین دوچرخه آسمانی خاورمیانه در اردبیل