مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 08:352021-12-15اقتصادي

پل خلیج فارس پیشانی توسعه قشم می شود/ راه اندازی خط هوایی از قشم به عمان و نجف


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم پل خلیج فارس را پیشانی توسعه قشم دانست و گفت: احداث پل خلیج فارس یکی از اولویت های اساسی برای ریل گذاری توسعه جزیره است و در حال رایزنی برای جذب سرمایه گذار و تکمیل این ابرپروژه هستیم.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم پل خلیج فارس را پیشانی توسعه قشم دانست و گفت: احداث پل خلیج فارس یکی از اولویت های اساسی برای ریل گذاری توسعه جزیره است و در حال رایزنی برای جذب سرمایه گذار و تکمیل این ابرپروژه هستیم.

افشار فتح الهی در نشست با اصحاب رسانه، حل مشکلات آب در مناطق مختلف جزیره و توسعه بنکرینگ به منظور ایجاد ارزش افزوده، جزو دیگر اقدامات زیربنایی این سازمان در دوره جدید دانست.

وی بیان کرد: مشکل کمبود آب جزو مسائل ریشه ای است و می بایست زودتر از اینها به آن ورود می شد تا معضل آب پس از اینهمه سال در قشم وجود نداشته باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به ظرفیت های بی بدیل بنکرینگ قشم و امکان پهلوگیری کشتی ها، افزود: وجود این پتانسیل ها، امکانی خداوندی است که متاسفانه به دلیل ضعف های مدیریتی از آن استفاده شایانی نشده است.

فتح الهی از رایزنی به منظور راه اندازی خطوط هوایی در مسیرهای عمان و نجف گفت و افزود: در این باره با شرکت قشم ایر مذاکراتی انجام شده و امیدواریم به زودی شاهد راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل خلیج فارس پیشانی توسعه قشم می شود/ راه اندازی خط هوایی از قشم به عمان و نجف

پل خلیج فارس پیشانی توسعه قشم می شود/ راه اندازی خط هوایی از قشم به عمان و نجف