مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 08:302021-12-15سياسي

ارتقاء ظرفیت های بصیرت افزایی از وظایف رابطین رسانه است


معرفی کارکردهای نماز جمعه در عصر غیبت و ارتقاء ظرفیت های بصریت افزایی با ابزار رسانه را از وظایف رابطین رسانه دانست.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان، گفت: معرفی کارکردهای نماز جمعه در عصر غیبت و ارتقاء ظرفیت های بصریت افزایی با ابزار رسانه را از وظایف رابطین رسانه دانست.

حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا شاهرخی، در گردهمایی رابطین رسانه دفاتر ائمه جمعه لرستان، معرفی کارکردهای نماز جمعه در عصر غیبت و ارتقای ظرفیت های بصریت افزایی با ابزار رسانه را از وظایف رابطین رسانه دانست و اظهار کرد: پیام رابطین نماز جمعه باید مبتنی بر ارزش ها و اندیشه های اسلام و اهداف دینی، فرهنگی و اجتماعی جامعه باشد و در عین رعایت صداقت و راستی با زندگی مردم پیوند بخورد.

وی ادامه داد: رابطین رسانه ای باید بتوانند بر افکار عمومی تأثیر بگذارند و سیاست های کلان را به سمتی هدایت کنند تا مردم طبق آن ها کُنش داشته باشند.

در ادامه حجت الاسلام رضا حقیان، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان، هدف از تشکیل جلسه با رابطین پایگاه های نماز جمعه استان را ایجاد رابطه تشکیلاتی با اعضای این ستاد دانست و اظهار کرد: خبرنگاران در رابطه با انتشار اخبار وظیفه بزرگی بر گردن دارند و باید با توانمندی، اخبار درست را در سریع ترین زمان ممکن به دست مردم برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء ظرفیت های بصیرت افزایی از وظایف رابطین رسانه است

ارتقاء ظرفیت های بصیرت افزایی از وظایف رابطین رسانه است