مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 08:302021-12-15دانش

توجه به فعالیت انجمن های علمی و تأثیرگذاری آنها در جامعه ضروری است


دبیر مجمع دبیران انجمن های علمی دانشجویی گفت: لازمه رقم زدن یک دولت و کشور قوی و به تبع آن یک دانشگاه قوی، بهره مندی از فکر و تخصص افرادی اشت که در انجمن و کانون های دانشجویی فعالیت کرده اند و توانمند شده اند.

- دبیر مجمع دبیران انجمن های علمی دانشجویی گفت: لازمه رقم زدن یک دولت و کشور قوی و به تبع آن یک دانشگاه قوی، بهره مندی از فکر و تخصص افرادی اشت که در انجمن و کانون های دانشجویی فعالیت کرده اند و توانمند شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، محمد یزدانی ـ دبیر مجمع دبیران انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در نشستی با دکتر فرهاد دانشجو ـ سرپرست دانشگاه تربیت مدرس که با هدف بیان دغدغه ها و ارائه پیشنهادات برگزار شد، عنوان کرد: در حال حاضر 100 انجمن علمی دانشجویی و 14 کانون فرهنگی و اجتماعی ثبت شده داریم که با وجود شرایط کرونا، نزدیک به 80 مجموعه از این تشکل ها فعال هستند.

وی افزود: انجمن های علمی دانشجویی و کانون های فرهنگی با جامعه ای نزدیک به هزار نفر، تاثیر مستقیم بر 10 درصد جامعه دانشجویی دارد، این در حالی است که دایره تاثیرگذاری علمی این تشکل ها به مراتب بیشتر است.

یزدانی ادامه داد: دانشگاه تربیت مدرس به واسطه اینکه دانشگاه تحصیلات تکمیلی است، در سال های نه چندان دور در فعالیت های مربوط به انجمن ها و کانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به فعالیت انجمن های علمی و تأثیرگذاری آنها در جامعه ضروری است

توجه به فعالیت انجمن های علمی و تأثیرگذاری آنها در جامعه ضروری است