مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-15پزشكي

بیش از 70 درصد مردم دو نوبت واکسن دریافت کرده اند


رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت بر اهمیت واکسیناسیون نوبت سوم و تاثیر آن بر مهار سویه اومیکرون تاکید کرد و گفت: تزریق نوبت سوم واکسن ایمنی بدن در برابر ویروس کرونا را به 90 درصد می رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، محمد مهدی گویا، رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت بر اهمیت واکسیناسیون نوبت سوم و تاثیر آن بر مهار سویه اومیکرون تاکید کرد و گفت: تزریق نوبت سوم واکسن ایمنی بدن در برابر ویروس را تزریق کنند.

رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت افزود: با تزریق نوبت سوم میزان ایمنی در برابر این ویروس در اکثریت قریب به اتفاق موارد به بالاتر از 90 درصد می رسد.

وی ضمن اعلام مراتب تقدیر خود از مردم بابت همکاری در کنترل بیماری کرونا طی دو سال اخیر، بیان کرد: در حقیقت نقش اول را در کنترل این بیماری را مردم عزیز کشورمان ایفا کردند.

گویا ادامه داد: همه ما می دانیم که ویروسی که الان با آن مواجهیم ویروس سرکش و مرموزی است که به سرعت می تواند تغییر چهره دهد و علایم بالینی مختلفی ایجاد کرده و از دست سیستم ایمنی بدن انسان به انحاء مختلف فرار کند و کار مراقبت و کنترل آن برای همه دنیا بسیار سخت و دشوار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 70 درصد مردم دو نوبت واکسن دریافت کرده اند

بیش از 70 درصد مردم دو نوبت واکسن دریافت کرده اند