مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-15اقتصادي

نظارت بر بازار باید هوشمندانه باشد/ بازار پاشنه آشیل حکومت هاست


رییس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور گفت: اقدامات دفعی در بازار اثر مثبت ندارد و نظارت بر بازار باید هوشمندانه انجام شود.

- ، غلامرضا حسن پور صبح امروز در نشست تخصصی هیئت های اندیشه ورز بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با موضوع تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها و نقش آن در معیشت مردم که در سالن همایش های آستان قدس رضوی برگزار شد، با تأکید بر این که شعار سال باید در زندگی مردم حس شود، اظهار کرد: باید برای ملموس شدن شعار سال در زندگی مردم تلاش کنیم.

وی با بیان این که افزایش تولید در کنار گران تر شدن اجناس قابل قبول نیست، ادامه داد: 600 هزار واحد تولیدی صنفی در کشور فعال هستند که باید برای جهش تولید و تحقق شعار سال همراهی کنند.

رییس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور گفت: با اقدامات دفعی اتفاق مثبتی رقم نمی خورد بلکه باید به صورت هوشمندانه بر بازار نظارت کرد.

وی با بیان این که تقویت و حمایت از واحدهای صنفی کوچک در دستور کار بسیج اصناف و بازاریان کشور قرار دارد، خاطرنشان کرد: بازار، پاشنه آشیل حکومت ها است زیرا مردم مستقیم با آن سر و کار دارند و حکومت را از طریق بازار قضاوت می کنند.

حسن پور اضافه کرد: حضرت علی (ع) هر روز در بازار حضور و نظارت داشتند زیرا اگر بازار ثبات و آرامش داشته باشد مردم حکومت را کاربلد می بینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر بازار باید هوشمندانه باشد/ بازار پاشنه آشیل حکومت هاست

نظارت بر بازار باید هوشمندانه باشد/ بازار پاشنه آشیل حکومت هاست