مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-15اقتصادي

نانوایی های همدان نان با کیفیت عرضه کنند


استاندار همدان با اشاره به سطح انتظارات مردم از نانوایی ها، گفت: با توجه به تعدیل قیمت های اخیر نان، انتظار می رود نانوایی ها نان با کیفیت و مناسبی به مردم عرضه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با بیان اینکه کیفیت نان در برخی نانوایی ها پایین است وگشت های مشترک نظارتی استان باید طی بازرسی های خود به این موضوع توجه کنند، تصریح کرد: تیم های نظارتی برای افزایش رضایت مندی مردم، در راستای ارتقا کیفیت محصولات نانوایی ها، بازرسی های خود را تشدید کنند.

استاندار همدان در ادامه حمایت از تولید کننده را یکی از سیاست های دولت سیزدهم دانست و گفت: سیاست حمایتی دولت این است که در مواقع کاهش قیمت، خرید تضمینی دام را انجام دهد تا تولید کننده نیز ضرر نکند.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه در راستای حمایت دولت از تولید کننده، خرید تضمینی از مرغداران استان انجام خواهد گرفت، گفت: بر اساس گزارش های جهاد کشاورزی استان، در زمینه ذخایر کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان، مشکل خاصی وجود ندارد،: مطرح کرد: پشتیبانی امور دام استان مکلف است تولید مازاد مرغ داران را خریداری و برای ماه های پایانی سال ذخیره سازی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نانوایی های همدان نان با کیفیت عرضه کنند

نانوایی های همدان نان با کیفیت عرضه کنند