مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 08:202021-12-15اقتصادي

عملیات اجرایی احداث ساختمان 13 طبقه شهرداری گنبدکاووس تا پایان امسال


عملیات اجرایی احداث ساختمان شهرداری در 13 طبقه به عنوان بلندترین ساختمان گنبدکاووس در کمربندی ورودی شهر تا پایان امسال اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، پرویز ناصری در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: تا پایان آذرماه نقشه های طراحی و تکمیل شده ساختمان جدید شهرداری در 13 طبقه توسط طراحان ارائه می شود و عملیات اجرایی آن قبل از پایان امسال اغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: بخشی از بودجه 1400 به مبلغ حدود 30 میلیارد تومان از منابع داخلی شهرداری برای آغاز عملیات اجرایی این ساختمان مصوب و تخصیص یافته است.

رییس شورای شهر گنبدکاووس خاطرنشان کرد: این ساختمان در ورودی گنبدکاووس از سمت آزادشهر در راستای کاهش ترافیک شهری احداث می شود و بلندترین ساختمان شهر و در عین حال به عنوان نماد و المان در ورودی شهر خواهد بود.

وی ادامه داد: در کنار این ساختمان بهترین و مجهزترین پارک گردشگری نیز احداث می شود.

ناصری با اشاره به بیش از 160 برنامه ارائه شده توسط شهردار برای مدت چهار سال مدیریت شهرداری گفت: چشم انداز ما در برنامه های چهارساله به صورت برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت تدوین شده و در کنار بیش از 160 برنامه ارائه شده توسط شهردار گنبدکاووس، برنامه های پیشنهادی اعضای شورای شهر مورد بررسی قرار گرفته و پس از رای گیری برای اصلاح و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی احداث ساختمان 13 طبقه شهرداری گنبدکاووس تا پایان امسال

عملیات اجرایی احداث ساختمان 13 طبقه شهرداری گنبدکاووس تا پایان امسال