مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 08:152021-12-15فرهنگي

معرفی پژوهش هایی خواندنی در پاتوق کتاب حوزه هنری


همزمان با هفته پژوهش سه کتاب، «تاریخ سینمای سیار در ایران»، «سودای سیمرغ» و «فخرکانون» توسط حوزه هنری اصفهان معرفی و رونمایی شد.

- ، همزمان با هفته پژوهش به معرفی سه کتاب، تاریخ سینمای سیار در ایران ، سودای سیمرغ ، فخر کانون توسط حوزه هنری اصفهان رونمایی شد.

سید علیرضا ابطحی نویسنده کتاب فخر کانون در مراسم رونمایی این کتاب که به روایت مستند زندگی فخرالسادات ابطحی می پردازد، در پاسخ به این سوال که نگارش این کتاب چقدر زمان برده است، اظهار داشت: این کتاب در واقع اثری در تکمیل کتاب رود زاینده است که در سال 97 توسط حوزه هنری استان اصفهان منتشر شد.

وی افزود: در کار قبلی با نام خانم ابطحی آشنا شده بودم که در گزارش های ساواک از وی نام برده شده بود و البته این نکته قابل ذکر است که نسبت فامیلی مستقیم با یکدیگر نداریم.

نویسنده کتاب فخر کانون تاکید کرد: در کنار من دو نفر از دانشجویان دکترای تاریخ دانشگاه اصفهان خانم ها کیمیا کشتی آرا و سمیه سادات سجادی برای شکل گیری این کار کمک کردند و البته همراهی برخی از مدیران کانون و دوستان خانم ابطحی و آرزوی آنان برای شکل گیری زندگی نامه ایشان باعث شد تا با یک کار فشرده چندین ماه این اثر شکل بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی پژوهش هایی خواندنی در پاتوق کتاب حوزه هنری

معرفی پژوهش هایی خواندنی در پاتوق کتاب حوزه هنری