مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 08:102021-12-15سياسي

دستورالعمل بهداشتی برگزاری مراسم ایام فاطمیه سال 1400 اعلام شد


معاونت بهداشت وزارت بهداشت، دستورالعمل بهداشتی برگزاری مراسم ایام فاطمیه سال 1400 را برای اجرا و نظارت به دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ کرد.

- معاونت بهداشت وزارت بهداشت، دستورالعمل بهداشتی برگزاری مراسم ایام فاطمیه سال 1400 را برای اجرا و نظارت به دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، متن این دستورالعمل به شرح زیر است: فاطمه(سلام الله علیها) در نزد مسلمانان برترین و والامقام ترین بانوی جهان در تمام قرون و اعصار می باشد و تاریخ شهادت این حضرت در میان شیعیان از اهمیت خاصی برخوردار است.

دهه فاطمیه و همچنین شروع ایام فاطمیه برای مسلمانان به ویژه شیعیان و دوستداران خاندان اهل بیت پیامبر بسیار حائز اهمیت است.

دهه اول و دوم فاطمیه دهه اول فاطمیه از روز چهارشنبه 24 آذرماه 1400 شروع می شود و در تاریخ شنبه 4 دی ماه 1400 به پایان می رسد.

دهه دوم فاطمیه از روز سه شنبه 14 دی 1400 شروع می شود و در تاریخ پنجشنبه 23 دی 1400 به پایان می رسد.

به منظور مدیریت مطلوب برگزاری مراسم رعایت دستورالعمل ها و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی جهت حفظ و ارتقاء سلامت عمومی که یکی از وظایف نظام سلامت است و با توجه به توسعه واکسیناسیون عمومی، برگزاری مراسم عزاداری و مذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل بهداشتی برگزاری مراسم ایام فاطمیه سال 1400 اعلام شد

دستورالعمل بهداشتی برگزاری مراسم ایام فاطمیه سال 1400 اعلام شد