مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 08:102021-12-15اقتصادي

قفل سرمایه گذاری در سواحل مازندران باز شود


رییس سازمان برنامه و بودجه مازندران گفت: قفل سرمایه گذاری در سواحل با رعایت مسائل آمایشی و ملاحظات زیست محیطی باز شود.

- ، مفید غلامی پیش ازظهر چهارشنبه در جلسه پنجره واحد سرمایه گذاری با اشاره به پیشنهاد احداث سکوی تفریحی در منطقه فرح آباد ساری اظهار داشت: رعایت فرایند تعیین کاربری برای اجرای این طرح الزامی است زیرا متأسفانه این مسئله در چند حوزه چندان رعایت نمی شود.

وی گفت: به عنوان نمونه جهاد کشاورزی فرایند تعیین کاربری گلخانه ها را به آیین نامه از سازمان اراضی کشور مستند می کند و در زمینه احداث گلخانه ها، فرایند تعیین کاربری مورد توجه قرار نمی گیرد.

وی اظهار داشت: تعیین کاربری باید بانگاه آمایشی منطبق باشد و اینکه اسکله ها به چه نحوی اجرا شود، پسکرانه داشته باشد یا خیر و آیا می توان در ساحل انجام شود، نیازمند بررسی و مطالعه است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با تاکید براینکه قفل سرمایه گذاری در سواحل با رعایت مسائل آمایشی و رویکردهای کارشناسی باز شود، گفت: همچنین در اجرای طرح های اسکله باید ملاحظات زیست محیطی رعایت شود.

وی با اشاره به اجرای طرح سالمسازی دریا و مناطق شنا افزود: متأسفانه در این طرح ها نظارت خوبی صورت نمی گیرد و به رغم آنکه در حوزه کاری شهرداری ها است اما هر سال سازمان برنامه و بودجه هفت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قفل سرمایه گذاری در سواحل مازندران باز شود

قفل سرمایه گذاری در سواحل مازندران باز شود