مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 08:002021-12-15اقتصادي

ابلاغ طرح های بازنگری انتقال آبرسانی به شهر همدان از سد تالوار به پیمانکار


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان از ابلاغ طرح های بازنگری انتقال آبرسانی به شهر همدان از سد تالوار به پیمانکار خبرداد و گفت: این پروژه، هم اکنون نیاز به تامین اعتباری افزون بر 1500میلیارد تومان دارد.

- ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان از ابلاغ طرح های بازنگری انتقال آبرسانی به شهر همدان از سد تالوار به پیمانکار خبرداد و گفت: این پروژه، هم اکنون نیاز به تامین اعتباری افزون بر 1500میلیارد تومان دارد.

منصور ستوده در بازدید از کارگاه طرح انتقال آبرسانی به شهر همدان از سد تالوار اظهار کرد: طی یک ماه گذشته، کل اجزای طرح از قبیل خط لوله باقیمانده، مخازن و تجهیزات ایستگاه های پمپاژ، تصفیه خانه و تجهیزات آن و.

مورد بازنگری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با برگزاری 10 جلسه در سطح شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و شرکت آب منطقه ای استان طرح های بازنگری به تصویب رسیده و برای خرید تجهیزات اعم از لوله، پمپ ها و.

و اجرا به پیمانکار ابلاغ شده است.

ستوده خاطرنشان کرد: هم اکنون برای این اقدام نیاز به تامین اعتباری افزون بر 1500میلیارد تومان بوده که ورود نمایندگان مجلس در پیگیری تامین این اعتبار ضرورت دارد.

پیمانکاران برای ارزیابی کیفی در حال شناسایی و انتخاب مدیرعامل مؤسسه بعثت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء هم با بیان اینکه در دو بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ طرح های بازنگری انتقال آبرسانی به شهر همدان از سد تالوار به پیمانکار

ابلاغ طرح های بازنگری انتقال آبرسانی به شهر همدان از سد تالوار به پیمانکار