مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-15سياسي

بزرگترین سرمایه جمهوری اسلامی ایران وحدت است


فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان این که بزرگترین سرمایه جمهوری اسلامی ایران وحدت است، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال دامن زدن به اختلافات مذهبی هستند.

- ، سردار علی ملک شاهکوهی پیش از ظهر چهارشنبه در همایش ملی نقش بانوان در ایجاد تمدن نوین اسلامی اظهارکرد: با لطف خداوند، انقلاب اسلامی گام دوم خود را شروع کرده و تاکنون سه سال از آغاز آن گذشته است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان این که صبوری و استقامت به استمرار و پایداری در این راه کمک می کند، افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های قطعی و همیشگی دشمنان انقلاب، دامن زدن به اختلافات مذهبی بوده است.

وی بیان کرد: در دو سال اخیر شاهد فرار آمریکایی ها از منطقه هستیم ولی همچنان می بینیم که این دشمن دیرینه جمهوری اسلامی ایران، به شدت به دنبال دامن زدن به اختلافات است.

ملک شاهکوهی ادامه داد: در شرایط کنونی که باید وحدت را حفظ کنیم، شخصی سخنرانی می کند و حرف هایی می زند که این سخنرانی ها بازی کردن در زمین دشمن است و باعث کامل کردن پازل دشمنان می شود.

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: در این شرایط وظیفه ی ما این است که به اختلافات دامن نزنیم و اگر این کار را انجام دهیم این یک خطای استراتژیک و راهبردی است چرا که دشمنان به دنبال ایجاد جنگ و اختلافات مذهبی در جهان هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین سرمایه جمهوری اسلامی ایران وحدت است

بزرگترین سرمایه جمهوری اسلامی ایران وحدت است