مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 07:152021-12-15سياسي

نیمی از پرستاران آذربایجان غربی امنیت شغلی ندارند


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر نیمی از پرستاران شاغل در استان امنیت شغلی ندارند.

- محمدامین ولی زاده با اشاره به فعالیت سه هزار و 985 پرستار در استان گفت: از این تعداد یک هزار و 517 پرستار رسمی و پیمانی در استان فعالیت می کنند، افزود: 411 پرستار شرکتی، 337 پرستار قرارداد کار معین و یک هزار و 169 نفر نیز به صورت در قالب نیروهای طرحی فعالیت می کنند.

وی با اشاره به فعالیت 980 پرستار در دانشکده پرستاری شهرستان خوی عنوان کرد: این آمار نشان می دهد نیمی از پرستاران شاغل در استان امنیت شغلی ندارند و تلاش داریم با آماده سازی زیرساخت های لازم زمینه تبدیل پرستاران را فراهم کنیم.

وی در خصوص نظام تعرفه گذاری در این بخش گفت: برای نظام تعرفه گذاری باید تعریفی از خدمات پرستاری در شورای عالی بیمه و بسته های خدمتی تعریف و به دانشگاه ها ابلاغ شود که زمینه اجرایی این اقدامات در حال انجام است.

ولی زاده در خصوص سرانه پرستار در استان نسبت به جمعیت عنوان کرد: هم اکنون این شاخص در استان نزدیک میانگین کشوری و 99 صدم است که تلاش می شود این شاخص ارتقا یابد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با بیان اینکه هم اکنون به ازای هر تخت فعال در استان یک پرستار داریم، گفت: استاندارد این شاخص دو پرستار به ازای هر تخت فعال است که به دلیل کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از پرستاران آذربایجان غربی امنیت شغلی ندارند

نیمی از پرستاران آذربایجان غربی امنیت شغلی ندارند