مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 07:102021-12-15سياسي

ساخت 20 هزار واحدمسکونی توسط خیرین مسکن ساز


نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ساخت 20 هزار واحد مسکونی توسط خیرین مسکن ساز خبر داد.

- حجت الاسلام حسین روحانی نژاد در دیدار با انجمن خیرین مسکن ساز لرستان رفع مشکلات اقشار محروم را افتخاری برای خیرین مسکن دانست و با اشاره به اینکه خیرین قدر این فرصت را بدانند جراکه اینکه این حوائج مردم و نیاز اولیه مردم به آنان متوجه است، اظهار کرد: خیرین مسکن، ممکن است نتواند همه نیازمندان را تحت پوشش قرار دهند اما هر میزانی باشد توفیق بزرگی است.

وی از تقویت مالی صندوق های فرعی انجمن خیرین مسکن ساز در بانک ها خبر داد و تصریح کرد: تقویت این صندوق ها مشروط به این است که مشکلی را حل کند و به مشکلی دیگر تبدیل نشود.

روحانی نژاد با تاکید بر لزوم استفاده بیشتر از ظرفیت های مردمی توسط انجمن خیرین مسکن ساز تاکید کرد و ادامه داد: در برخی موارد مسکن معلولین یا سایر اقشار کم درآمد ساخته شده اما توان اقساط را ندارند که در این راستا انجمن خیرین مسکن ساز تلاش کند حامیانی برای پرداخت اقساط این اقشار پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن با ائمه جمعه و خیرین دیدار و به سمت تقویت حساب صد و کمک های مردمی حرکت کند، اضافه کرد: نهایت تلاش بر این است که خانه های ارزان قیمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 20 هزار واحدمسکونی توسط خیرین مسکن ساز

ساخت 20 هزار واحدمسکونی توسط خیرین مسکن ساز